handdator

Visa fullständig version : Daniel Karlsson


Daniel
2006-05-28, 12:15
/gallery/files/3/Litenbildtillsidan.jpg (/gallery/showimage.php?i=1092)

Namn: Daniel Karlsson
Född: 1977
Bor: Borlänge
Cert: Full Cave, Full Trimix
Gillar: Allt under jord, film och min vita valp
Kontakt: daniel@baggbodykarna.org eller på tele: 070-348 58 87

Är det något som ska tillverkas så är det oftast jag som får jobbet inom Baggbodykarna. Efter många år av snickrandes på våra dyklampor så har man lärt sig en hel del och därför började jag också skriva den mycket populära Lampskolan. Mitt intresse för dykning började så tidigt som 15år och utvecklades senare till gruvor och grottdykning. Att dyka i olika miljöer och använda sig av olika typer av utrustning är något som gett mig mycket då det gäller dykningen. Det gäller att vara öppen för nya ideer och kunna anpassa sig till sin uppgift.

Mitt liv är ganska aktivt och jag är inte den som ligger på stranden i dagar utan jag har hela tiden nya planer och projekt som måste utföras. Tyvärr så måste man jobba för att överleva så på min arbetstid jobbar jag med säkerhet som inbrott-/brand-skydd och utrymning.

När jag inte dyker så spenderar jag tid att tillverkar dykmaterial, fotograferar, ser på film och filmar, eller så tar jag mig en tur i min terrängbil Volvo "valp" C303.

stefan
2006-11-07, 23:24
Hej jag undrar bara om vad jag kan köpa dessa lampmodeller.för jag skulle vilja testa detta i sammanhanget endurolampa på hjälmen, när jag kör natten när det verligen behövs vitt ljus hälsningar stefan.
mejla mig på brasmeru@hotmail.com eller brasmerud@tele2.se

Martins mamma
2007-07-30, 08:01
Hejsan!
Det är intressant att läsa er hemsida. Ha det bra.
Kram